Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти в Одеській областіЧетверг, 02.05.2024, 10:11

Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Каталог файлов | Реєстрація | Вхід

 
200
 

 

 


Головна » Файли » Конкурси

Проведення ІІ етапу Х Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика серед учнів ПТНЗ
[ ] 25.01.2010, 22:11

14 січня 2010 р. на базі Одеського професійного ліцею технологій та дизайну ПНПУ ім. К.Д.Ушинського відбувся ІІ етап Х Міжнародного конкурсу ім.П.Яцика. Урочисто відкрила Конкурс директор ОПЛТтД ПНПУ ім. К.Д.Ушинського Шапошнікова Н.П., в актовому залі учні навчального закладу продемонстрували нову колекцію декоративного одягу. Під час виконання учасниками конкурсних завдань для педагогічних працівників закладів професійно-технічної освіти відбулися психолого-педагогічні читання «Творчо обдаровані учні: пошук інноваційних технологій навчання і виховання», присвячені Х Міжнародному конкурсу з української мови ім. Петра Яцика, які були організовані колективом кафедри педагогіки ОНУ ім. І.І.Мечникова під керівництвом завідувача кафедри педагогіки, доктора педагогічних наук, професора Цокур Ольги Степанівни., інститутом психології ПНПУ ім.К.Д.Ушинського та Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти в Одеської області

На пленарному засіданні із застосуванням засобів мультимедіа було презентовано наукові доповіді з таких проблем, а саме:

- «Теорія і практика роботи з обдарованими учнями за методикою Джозефа Рензуллі», викладена доц. Кузнецовим В.О., директором школи «Ніка - М», в якій було проаналізовано провідні концептуальні підходи зарубіжних і вітчизняних учених щодо організації навчально-пізнавальної і культурно-дозвіллєвої діяльності обдарованих учнів, викладено систему гуманістичних принципів щодо створення творчої атмосфери в учнівському колективі та основні вимоги щодо педагогічної техніки та майстерності викладачів, з огляду на рефлексивний аналіз типових і нестандартних психолого-педагогічних ситуацій;

- «Особливості впровадження сучасних педагогічних технологій в навчально-виховний процес», викладена доц. Аннєнковою І.П., яка розкрила сутність традиційних і альтернативних - інноваційних технологій, ознайомила присутніх з технікою застосування методу «кейс-стаді» та його варіативними можливостями щодо активізації творчого потенціалу учнів у навчальній і дозвіллєвій діяльності;

- «Особистісний розвиток обдарованих учнів: технологія психологічного впливу і корекції», викладена доц. Ткаченко М.В., яка ознайомила присутніх з новими соціокультурними запитами і стереотипами поведінки сучасних підлітків та юнацької молоді, зосередившись на аналізі настанов гуманістичної психології А. Маслоу, а також висвітливши в інтерактивному режимі взаємодії з педагогічними працівниками техніку застосування методу вирішення моральних ділем як дієвого засобу формування культури спілкування й поведінки обдарованих учнів;

- «Ідеї мультикультуралізму в системі виховання США та України», викладена аспірантом Булгаковим Р.Ю., який здійснив ретроспективний історико-педагогічний аналіз означеної проблеми, визначив провідні підходи американських учених щодо цілей і завдань, сутності і специфіки, форм і методів організації мультикультурного виховання, означив тенденції і вірогідні шляхи імплементації американського передового педагогічного досвіду в умовах реалій національного освітньо-виховного простору, а також обгрунтував наявні обмеження, продемонструвавши фрагмент кінофільму «Мультикультурний шкільний світ: результати і наслідки регіонального педагогічного експерименту»;

- «Консюмеристській підхід у педагогічному менеджменті сучасного закладу освіти: данина моді чи реальність?», викладений у діалоговому режимі лекції удвох проф. Цокур О.С. та доц. Шапошніковою Н.П., які, висвітливши реальний стан і перспективи модернізації системи національної освіти в контексті вимог Болонського процесу, критично проаналізували консюмеристське розуміння освітньої послуги і професійної ролі сучасного викладача як менеджера сфери освітніх послуг і провідного сервісодавця, визначивши нові принципи освітньої логістики – функціональність, раціональність, комунікативність, компетентність, ефективність, соціальна мобільність, самоорганізація, які доцільно враховувати в роботі з учнями.

 

 На 3 секційних засіданнях було проведено майстер-класи з проблем:

-«Гендерного виховання юнаків і дівчат пори студентської молоді», проведений ст. викладачем Железняком О.В., який презентував авторську програму підготовки педагогів до впровадження ідей і принципів гендерного підходу у навчальному закладі;

-«Інноваційні методи роботи практичного психолога в закладах ПТНЗ», проведений Пєчеровою М.В., магістром Інституту психології ПНПУ ім. К.Д.Ушинського, яка презентувала можливості пісочної психотерапії у корекції особистісних проблем творчих викладачів і обдарованих учнів;

-«Педагогічний тренінг як ефективний засіб виховання творчих здібностей обдарованих учнів», проведений ст. викладачем Волковою Л.Й., яка розкрила сутність тренінгових технологій і провідні принципи щодо їх застосування в навчальному й виховному процесі, активно залучивши присутніх до роботи в тренінгу з метою опанування алгоритмом його проведення.

По завершенні психолого-педагогічних читань була організована дискусія, на якій виступила зав. кабінету загальноосвітньої підготовки Беженар Н.А., а також брали активну участь викладачі ПТНЗ, які ставили проблемні запитання науковцям, висвітлювали свої професійні позиції та міркування щодо найбільш актуальних проблем, які стосувалися якості навчально-виховного процесу, критеріїв її виміру, перспектив вдосконалення педагогічної майстерності й техніки роботи освітянських кадрів.

В результаті, зав. кафедрою педагогіки проф. Цокур О.С. було підведено підсумки творчої співпраці учасників психолого-педагогічних читань з ухваленням рішення щодо видання збірника наукових праць «Творчо обдаровані учні: пошук інноваційних технологій навчання і виховання», з подальшим його розповсюдженням у закладах професійно-технічної освіти.

 

Категорія: Конкурси | Додав: nmc-odessa-com
Переглядів: 607 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 2.0/1 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук по сайту

Опитування
Як Ви оцінюєте роботу навчально-методичного центру ПТО в Одеській області?
Всего ответов: 42

Новини

Категорії розділу
Обласніі методичні заходи [51]
Конкурси [13]
Олімпіади [6]


Copyright MyCorp © 2024